Είναι ερωτευμένη και δεν το κρύβει. Ο λόγος για την Έλενα Παπαρίζου που μιλά για τον σύντροφό της Ανδρέα Καψάλη, την συγκατοίκησή τους και την επιθυμία της να γίνει μητέρα.
“Με το που συγκατοικήσαμε, ήταν σαν να μέναμε μαζί όλη μας τη ζωή. Ούτε ο Ανδρέας βρήκε παραξενιές σε μένα ούτε εγώ σε εκείνον. Μας ευχαριστούν τα ίδια πράγματα. Πάμε στην Αίγινα, παίρνουμε τα sup μας και κάνουμε όρθιο paddling ή παίρνουμε το μηχανάκι και κάνουμε βόλτες στην παραλιακή”, είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στο περιοδικό “People”.

Για το ενδεχόμενο να γίνει μανούλα, η ίδια απάντησε:

“Έχω εντυπωσιαστεί και η ίδια με το πόσο έτοιμη νιώθω. Το θέλω. Μου το βγάζει σίγουρα ο Ανδρέας. Ίσως να έχει να κάνει και με το ότι έχω πατήσει τα 31. Πιστεύω πως είναι απόλυτα φυσιολογικό αυτό που νιώθω και αισθάνομαι πως όσο μεγαλώνω και δεν θα κάνω παιδί τόσο περισσότερο θα νιώθω ότι το θέλω”.


Μιλώντας για το χαμό του πατέρα της δήλωσε: “Αναθεώρησα ποια είμαι, τι έχω ζήσει, τι επέτρεψα και κατάλαβα πως για ότι συμβαίνει στη ζωή μας φταίμε μόνο εμείς. Εμείς το επιτρέπουμε να συμβεί. Στην αρχή είχα ενοχές, όχι τώρα”.

Τέλος για τον χωρισμό της με τον Τόνυ, ανέφερε: “Ένας χωρισμός σημαίνει πως κάτι ήταν στραβό, αλλά είναι και μια έξοδος. Βγήκα και προχώρησα”.

Μάθε περισσότερα στο People που κυκλοφορεί!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου