Το ότι έχουν δεσμεύσει τραπεζικό λογαριασμό του γιατί δεν πληρώνει χαράτσια αποκάλυψε ο Νότης Σφακιανάκης, την ώρα που συνάδελφοί του σχολιάζουν τις νέες προκλητικές δηλώσεις υπέρ της Χρυσής Αυγής!
«Πηγαίνει προχθές στην τράπεζα η γυναίκα μου για να κάνει μια πληρωμή απο τον λογαρισμό μας, να στείλει κάποια χρήματα κάπου και λέει “κυρία μου, ο λογαριασμός σας είναι δεσμευμένος γιατί οφείλετε στην εφορία», αποκάλυψε ο τραγουδιστής στη ραδιοφωνική του συνέντευξη και συνέχισε: «εγώ ρε κερατά βερνικωμένε οφείλω στην εφορία; Που σας πληρώνω όσο πληρώνουν τρεις υπουργοί κάθε χρόνο;... Μου δεσμεύει τον λογαριασμό επειδή δεν πληρώνω το χαράτσι!».
Στο μεταξύ, η Δέσποινα Βανδή, για την οποία ο Νότης επανήλθε στη συνέντευξή του, δεν έχει σχολιάσει μέχρι στιγμής τα λεγόμενά του, όπως είχε κάνει στο παρελθόν. «Καμία Δέσποινα Βανδή δεν θα ζητήσει να μάθει τα φρονήματα μου για να συνεργαστούμε. Άλλοι λόγοι την έκαναν να φύγει, αλλά ας το αφήσουμε αυτό τώρα», θυμίζουμε ότι δήλωσε ο τραγουδιστής για την ματαίωση της συνεργασίας τους.
ΒΙΝΤΕΟ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου