Η παρουσιάστρια μιλάει ανοιχτά και χωρίς ενδοιασμούς! Λίγο πριν από την πρεμιέρα της εκπομπής της «#hashtag» στο «Ε» και εν μέσω πολύωρων γυρισμάτων, η Ελεονώρα Μελέτη παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «YOU» και, μεταξύ άλλων, εξομολογήθηκε πως δεν έχει κάνει one night stand, αλλά θα το ήθελε πολύ.«Όχι, και το έχω απωθημένο! Δυστυχώς, και λέω «δυστυχώς», γιατί το θαυμάζω αυτό, δεν είμαι από τα κορίτσια που θα απολαύσουν το φλερτ και το παιχνίδι τόσο απενεχοποιημένα και τόσο χαλαρά. Και δεν είναι τώρα επειδή και καλά είμαι αναγνωρίσιμη. Ήμουν ανέκαθεν έτσι, και πολλές φορές στις στιγμές βαθιάς ενδοσκόπησης, με ενοχλεί αυτή η πτυχή του εαυτού μου. Θέλω να είμαι πιο ανοιχτή. Δεν είμαι πολύ ανοιχτή. Ούτε στο φλερτ, ούτε στις νέες γνωριμίες. Φοβάμαι μη φτάσω 50 και γίνω σαν καμιά τύπισσα που θα θέλει να βγαίνει στα μπαρ και να φεύγει με τεκνά. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα γίνω έτσι», είπε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου